ქალაქ ბათუმის მუნიციპალიტეტის და გაეროს განვითარების პროგრამის პროექტ „მწვანე ქალაქების“ ფარგლებში 2020 წელს ბათუმის საგზაო მოძრაობის სისტემაში დაგეგმილია შემდეგი ცვლილებები:
1. ჭავჭავაძის ქუჩაზე შენარჩუნდება ორმხრივი საავტომობილო მოძრაობა თბილისის მოედნიდან 26 მაისი ქუჩის კვეთის ჩათვლით, 26 მაისის ქუჩის კვეთიდან გრიბოედოვის ქუჩის კვეთამდე საავტომობილო მოძრაობა ნებადართული იქნება მხოლოდ ცალმხრივი მიმართულებით. ჭავჭავაძის ქუჩის მთელ სიგრძეზე , გრიბოედივოს ქუჩის კვეთიდან თბილისის მოედნის მიმართულებით მოეწყობა ავტობუსისათვის გამოყოფილი სპეციალური სამოძრაო ზოლი, რომელშიც დასაშვები იქნება ველოტრანსპორტით გადაადგილებაც.
2. ბარათაშვილის ქუჩაზე შენარჩუნებული იქნება ორმხრივი საავტომობილო მოძრაობა, ხოლო გორგილაძის ქუჩის კვეთიდან ზუბალაშვილის ქუჩის კვეთამდე მიმართულებით მოეწყობა ავტობუსისათვის გამოყოფილი სპეციალური სავალი ზოლი, რომელშიც ნებადართული იქნება ველოტრანსპორტის მოძრაობა.
3. გორგილაძის ქუჩაზე საავტომობილო მოძრაობა ნებადართული იქნება მხოლოდ ცალმხრივად, ბარათაშვილის ქუჩის კვეთიდან ჯავახიშვილის ქუჩის კვეთამდე მიმართულებით. ხოლო საწინააღმდეგო მიმართულებით გორგილაძის ქუჩის მთელ სიგრძეზე მოეწყობა ავტობუსისათვის გამოყოფილი სპეციალური სავალი ზოლი, რომელშიც ნებადართული იქნება ველოტრანსპორტის მოძრაობა.
4. ფარნავაზ მეფისა და გორგასალის ქუჩებზე საავტომობილო მოძრაობა ნებადართული იქნება მხოლოდ ცალმხრივად, გრიბოედოვის ქუჩის კვეთიდან ბარათაშვილის ქუჩის კვეთამდე მიმართულებით.
5. გრიბოედოვის ქუჩაზე საავტომობილო მოძრაობა ნებადართული იქნება მხოლოდ ცალმხრივად ჭავჭავაძის ქუჩის კვეთიდან რუსთაველის ქუჩის კვეთამდე მიმართულებით
6. პუშკინის ქუჩაზე ორმხრივი საავტომობილო მოძრაობა შენარჩუნდება შავშეთის ქუჩის კვეთიდან 26 მაისის ქუჩის კვეთამდე მონაკვეთში, ხოლო ჯავახიშვილი ქუჩის კვეთიდან 26 მაისი ქუჩის კვეთამდე ნებადართული იქნება მხოლოდ ცალმხრივად მოძრაობა.
7. საგზოა მოძრაობის სქემის ცლილების ფარგლებში მოწეყობა შუქნიშნით რეგულირებადი გზაჯვარედინი გრიბოედოვისა და რუსთაველის ქუჩების კვეთაში, ასევე ჯავახიშვილისა და აბუსერიძის ქუჩების კვეთაში.
ბათუმის მერიის ინფორმაციით, აღშიშნული ღონისძიებები მიზნად ისახავს:
1. ცენტრალურ ქუჩებზე საზოგადოებრივი ტრანსპორტის გადაადგილების პრიორიტეტიზაციას და შედეგებზე დაკვირვების შემდეგ დაგეგმილია ავტობუსისათვის გამოყოფილი სავალი ზოლების დამატება და გაგრძელება ბათუმის სხვა ცენტრალურ ქუჩებზე.
2. ქალაქის ცენტრალური ნაწილის განტვირთვას საავტომმობილო ნაკადებისა და საცობებისაგან
3. ველოტრანპორტის გამოყენბების წახალისებას
4. გარემოსა და ადამიანის ჯანმრთელობაზე გამონაბოლქვის უარყოფითი ზეგავლენის შემცირებას.