კომპანიამ Google აღიარა, რომ მის თანამშრომლებს ნებას რთავს ხმოვან ასისტენტ Google Assistant-თან მომხმარებელთა საუბრებს მოუსმინონ.
კომპანიამ განმარტება მას შემდეგ გააკეთა რაც ბელგიურმა მაუწყებელმა VRT NWS-მა გამოაცხადა, რომ ათასობით მსგავს ჩანაწერთან აქვს წვდომა, რომელსაც Google ინახავს და მათში კონფიდენციალური ინფორმაციაც აღმოაჩინა.
ეს ჩანაწერები მიეწოდებათ სპეციალისტებს, რომლებიც Google-ში კონტრაქტით არიან დასაქმებულები. ისინი ამ ჩანაწერების ანალიზს ახდენენ და მას სისტემის ოპტიმიზებისთვის იყენებენ.
კომპანია Google აღნიშნულს ბლოგში გამოეხმაურა და განაცხადა, რომ კომპანია მუშაობს ტექნოლოგიაზე, რომელიც მუშაობს სხვადასხვა ენებთან, დიალექტებთან და აქცენტებთან. იმისთვის რომ მათ უკეთესად ამოიცნონ მომხმარებელთა საუაბრი, კომპანიამ ლინგვისტები დაიქირავა, რომელთაც ანალიზისთვის ამ აუდიოჩანაწერების მცირე მასას აძლევს.
ჩანაწერებს ისინი ანონიმური სახით იღებენ და სთხოვენ, რომ არ გაითვალისწინონ ასისტენტისა და მომხმარებლის საუბრის შინაარსი .
„ისინი ვალდებულნი არიან მიღებული ინფორმაცია არ გაახმაურონ. კომპანიაში მხოლოდ ახლა გაიგეს რომ ერთ-ერთმა თანამშრომელმა ეს პირობა დაარღვია და დაუშვა ერთ-ერთი ჩანაწერის გაჟონვა. კომპანია მიიღებს შესაბამის ზომებს“ - აცხადებენ Google-ში.
„ისინი ვალდებულნი არიან მიღებული ინფორმაცია არ გაახმაურონ. კომპანიაში მხოლოდ ახლა გაიგეს რომ ერთ-ერთმა თანამშრომელმა ეს პირობა დაარღვია და დაუშვა ერთ-ერთი ჩანაწერის გაჟონვა. კომპანია მიიღებს შესაბამის ზომებს“ - აცხადებენ Google-ში.კომპანიამ Google აღიარა, რომ მის თანამშრომლებს ნებას რთავს ხმოვან ასისტენტ Google Assistant-თან მომხმარებელთა საუბრებს მოუსმინონ.
კომპანიამ განმარტება მას შემდეგ გააკეთა რაც ბელგიურმა მაუწყებელმა VRT NWS-მა გამოაცხადა, რომ ათასობით მსგავს ჩანაწერთან აქვს წვდომა, რომელსაც Google ინახავს და მათში კონფიდენციალური ინფორმაციაც აღმოაჩინა.
ეს ჩანაწერები მიეწოდებათ სპეციალისტებს, რომლებიც Google-ში კონტრაქტით არიან დასაქმებულები. ისინი ამ ჩანაწერების ანალიზს ახდენენ და მას სისტემის ოპტიმიზებისთვის იყენებენ.
კომპანია Google აღნიშნულს ბლოგში გამოეხმაურა და განაცხადა, რომ კომპანია მუშაობს ტექნოლოგიაზე, რომელიც მუშაობს სხვადასხვა ენებთან, დიალექტებთან და აქცენტებთან. იმისთვის რომ მათ უკეთესად ამოიცნონ მომხმარებელთა საუაბრი, კომპანიამ ლინგვისტები დაიქირავა, რომელთაც ანალიზისთვის ამ აუდიოჩანაწერების მცირე მასას აძლევს.
ჩანაწერებს ისინი ანონიმური სახით იღებენ და სთხოვენ, რომ არ გაითვალისწინონ ასისტენტისა და მომხმარებლის საუბრის შინაარსი .
„ისინი ვალდებულნი არიან მიღებული ინფორმაცია არ გაახმაურონ. კომპანიაში მხოლოდ ახლა გაიგეს რომ ერთ-ერთმა თანამშრომელმა ეს პირობა დაარღვია და დაუშვა ერთ-ერთი ჩანაწერის გაჟონვა. კომპანია მიიღებს შესაბამის ზომებს“ - აცხადებენ Google-ში.