03, მარტი 2017 20:32:00
„ტურიზმის სერვისის ხარისხის მართვა“ - ტურიზმის , სასტუმრო და სარესტორნო სექტორის წარმომადგენელებისთვის საინფორმაციო სემინარი გაიმართა. ადგილობრივებს ევროპული გამოცდილება გერმანელმა ექსპერტპმა გაუზიარეს. ისაუბრეს, თუ როგორ შეიძლება მომსახურების სხარისხის გაუმჯებესობა, ასევე მარკეტინგის და ადამიანური რესურესბის მართვის სპეციფიკაზე. ერთდღიანი სემინარი გერმანულმა ორგანიზაციამ - „ახალი აკადემია“ გამართა. მსგავსი შეხვედრები და სემინარები პერმანენტულად დაიგეგმება. ორგანიზაციამ საინფორმაციო შეხვედრები საქართველოსა და მიუნხენის სავაჭრო სამრეწველო პალატების თანამშრომლობის საფუძველზე დაიწყო.