19, ივნისი 2020 19:50:00
ორმული დაზიანებები, დახეთქილი ასფალტის საფარი და უკმაყოფილო მძღოლები. სულ რაღაც 2 წელი გავიდა ქობულეთი-ბათუმის შემოვლითი გზის მშენებლობის დასრულებიდან, მაგრამ მაგისტრალის მდგომარეობა მკვეთრად გაუარესებულია. ერთადერთ მიზეზად კი უხარისხოდ შესრულებული სამუშაოები შეიძლება ჩაითვალოს.
რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგილის, ირაკლი ქარსელაძის ეს განცხადება 2018 წელსაა ჩაწერილი. შესრულებულ სამუშაოებზე ასე თავმომწონედ იგი სწორედ იმ დღეს საუბრობდა, როცა შემოვლითი გზის, ქობულეთის მონაკვეთის მშენებლობა დასრულდა და მაგისტრალი ოფიციალურად გაიხსნა. მასზე, 209 მილიონ 852ათას 79 ლარი დაიხარჯა. დღეს ავტობანის ეს მონაკვეთი ასე გამოიყურება: მრავლადაა ორმული დაზიანებები და დახეთქილია ასფალტის საფარი. მდგომარეობაზე უკვე მწვავედ საუბრობენ მძღოლები.
სამუშაოები რომ უხარისხოდ შესრულდა, ოპოზიციას ეჭვი არ ეპარება. „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“-წევრი რეზო ხარაზი ამბობს, რომ ხელისუფლებამ აზიის განვითარების ბანკიდან სესხად აღებული თანხა კორუფციული გზით დახარჯა, სამუშაოებს ხარისხი კი არ შეამოწმა.
შეუძლებელი აღმოჩნდა კომპანია „სინოჰიდროსთან“ დაკავშირებაც. ეს სწორედ ის კომპანიაა, რომელმაც ავტობანის ქობულეთის მონაკვეთზე გზის მშენებლობის სამუშაოები აწარმოა. მასთან არც სამუშაოების დამკვეთმა დაგვაკავშირა.
შექმნილ პრობლემაზე, აჭარის უმაღლესი საბჭოს მმართველი გუნდიდან სასაუბროდ არავინ გამოვიდა. დაპირების მიუხედავად, კითხვებზე საპასუხოდ მზად არც საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტი აღმოჩნდა. მაგისტრალზე ორმული შეკეთება მიმდინარეობს, თუმცა დეპარტამენტში არც ის დაგვიზუსტეს, სამუშაოებზე დამატებით იხარჯება ფული, თუ მას ისევ „სინოჰიდრო“ აწარმოებს.