29, ივნისი 2020 17:09:00
ქართული სამოქალაქო საზოგადოების ღია წერილი Facebook-ს. არასამთავრობო ორგანიზაციები და მედიები ფეისბუქის ადმინისტრაციას სთხოვს, წინასაარჩევნოდ ამოქმედდეს ახალჩაშვებული სერვისი საქართველოში, რომელიც მომხმარებელს პოლიტიკური რეკლამის შესახებ აწვდის ინფორმაციას. მესამე სექტორს ასევე სურს, მუშაობა გაძლიერდეს რამდენიმე მიმართულებით, მაგალითად, რაც შეიძლება მალე გახდეს ხელმისაწვდომი პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა საქართველოში, უზრუნველყოფილი იყოს რეკლამის დამკვეთის/გადამხდელის ვინაობა, დახარჯული თანხა , საკონტაქტო ინფორმაცია. ყურადღება გამახვილებულია სოციალურ ქსელში გვერდების გამჭვირვალობის სტანდარტსა და მათი დადასტურებულ მფლობელთა შესახებ ინფორმაციის გასაჯაროვების შესაძლებლობაზე. წერილში სამოქალაქო საზოგადოებას ასევე ითხოვს, აიკრძალოს უცხო ქვეყნის ტერიტორიიდან პოლიტიკური რეკლამის განთავსება.